upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Axe
Kurz sebevědomí sám sobě / GoGo

Klient Unilever
Mediální agentura MindShare
Značka Axe
Obor Kosmetika a parfémy
Produkce Darq studio
Art director Peter Michalka, Dory Hošovská
Copywriter Roman Krmášek, Daniel Štrauch, Vladimír Zikmund
Grafika/ilustrace Martin Kička
Account manager Filip Sajka
Stratég Pavol Minár, Roman Biath

Unilever chce novou kampaní mileniálům znovu zvednout sebevědomí. Kurz sebevědomí sám sobě jsou krátké lekce, ve kterých se lidé dozví, co by měl na sobě Daniel Štrauch alias GoGo změnit, aby mu stouplo sebevědomí. A stejné rady platí i pro všechny ostatní mladé Čechy a Slováky. Kampaň začíná teaserem, kdy GoGo donese do bytu obří balík.

Cílem teaseru i hlavního spotu bylo přiblížit se Gogově vlastní tvorbě. Proto ho pražská pobočka agentury Zaraguza přizvala k brainstormingu. GoGo se společně s Martinem Marčekem věnoval i režii, stejně jako střihu a postprodukci. Vše se natáčelo v GoGově novém bytě v městské části Petržalka pod taktovkou Darq Studios.

Kampaň vychází z globální komunikace Unileveru k nové řadě produktů Axe Gold. Poběží na YouTube, Facebooku, outdoorových plochách nebo v instoru. Mediální podporu má na starosti agentura MindShare. GoGo se stal oficiálním ambasadorem kosmetické značky Axe pro Česko a Slovensko a objeví se i v budoucích kampaních.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy