#tubeup
Bageterie Boulevard
Bageterie Boulevard / Kovy
- Online
- 1607
Klient | Bageterie Boulevard |
---|---|
Značka | Bageterie Boulevard |
Obor | Potraviny |
Agentura #tubeup vytvořila pro Bageterii Boulevard koncept dlouhodobé komunikace s influencery. Hlavním influencerem se stal Kovy, protože podle agentury jeho osobnost a sebeprezentace na internetu šla přirozenou cestou spojit s konceptem, produkty a filosofií Bageterie. Celý koncept spočívá v pravidelné komunikaci na Kovyho kanálech a kreativních ilustracích Kristiána Mensy, který za své dílo byl oceněný např. deníkem Huffington post nebo New York Times. Jeho ilustrace jsou každý týden zveřejňovány na Instagramu Bageterie.
Spojení obou influencerů s Bageterií přijali fanoušci pozitivně a spolupráce přinesla prodejní výsledky už v průběhu prvních 2 měsíců. Během prvních dvou měsíců se zvýšily tržby Bageterie o 8 procent. Nedávno také agentura připravila pro Bageterii náborovou kampaň.
Komentáře