upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McShakespeare

Benefitka
Plaťte všude tam, kde je platební terminál

Klient SatisPoll
Značka Benefitka
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Darq studio
Režisér Jakub Machala
Creative director Iva Hadj Moussa

Karta Benefitka, která kombinuje elektronické stravenky i volnočasové poukazy, funguje přesně rok. Společnost SatisPoll kartu nyní představí širší veřejnosti v kampani se psy s lidskýma rukama od agentury McShakespeare. Kampaň staví na virálních videí, ve kterých vystupují psi s "lidskýma rukama". "Rozhodli jsme se, že výhody Benefitky představíme sérií čtyř on-line spotů, ve kterých se vždy odehrává dialog dvou hrdinů – Jiřiny, která už Benefitku má, a Dvořáka, který ještě stále používá zastaralé papírové stravenky," uvedla kreativní ředitelka McShakespeare Iva Hadj Moussa.

Spoty vznikly ve spolupráci s produkcí Darq Studio, režíroval je Jakub Machala. První dva budou na iDnes.cz a Seznam.cz k vidění v červnu, další dva koncem srpna. Polidštění psi z videí se budou objevovat i v další komunikaci Benefitky. Agentura McShakespeare se Benefitce postará i o Facebook, v plánu jsou i odborné blogy zaměřené na specialisty v HR. Cílem je představit výhody revoluční karty pro zaměstnance i pro firmy.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy