upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Dream Digital, vlastní tvorba

Bezrealitky.cz
Zkuste to online bez provize a bez realitky

Zkuste to online bez provize a bez realitky
Klient Bezrealitky.cz
Značka Bezrealitky.cz
Obor Komerční služby veřejnosti

Český portál pro přímý prodej a pronájem nemovitostí Bezrealitky.cz přichystal největší kampaň ve své historii. Jejím cílem je zvýšit povědomí o značce, ale také připomenout výhody, které z přímého prodeje a pronájmu nemovitostí plynou. Kampaň se bude celý květen kromě onlinu objevovat také na billboardech, citylight vitrínách a v rozhlase. Setkají se s ní především obyvatelé v krajích. Kampaň vznikla ve spolupráci s Dream Digital.

Kampaň by podle generálního ředitele Bezrealitky.cz Hendrika Meyera měla lidem připomenout, že prodej i pronájem zvládnou sami. "Pokud dokáží koupit na internetu sportovní vybavení, zajistit si dovolenou nebo prodat nepotřebný nábytek, stejně jednoduše zařídí i prodej nebo pronájem svého domu nebo bytu. Opřít se můžeme nejen o rostoucí zkušenost Čechů s online prostředím, ale také špatné zkušenosti s prací realitek, kterou má až třetina z nás," uvedl Meyer.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy