Brainz
Bio kapsičky
Přiznání rodičů
- Online
- 501
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Bio kapsičky |
Obor | Potraviny |
Potravinářská společnost Nestlé rozšiřuje svou řadu Bio kapsiček pro děti o příchuť Mango a Dýně s banánem a mrkví. S uvedením nových produktů na trh se pojí marketingová kampaň, jejímž cílem je zviditelnění nových produktů a vyzdvižení praktičnosti dětské výživy v kapsičkách. Nápad a realizace kampaně pochází z dílny digitální agentury Brainz.
"Chceme ukázat, že chápeme problémy dnešních rodičů a nabízíme jim praktický produkt, který se stane jejich přítelem v časové tísni. I proto jsme se rozhodli kampaň postavit na přiznání rodičů a komunikaci na sociálních sítích propojit hashtagem #BioKPZ," vysvětlila Anna Kotarbová, Digital Specialist Nestlé Infant Nutrition.
Kampaň běží do 16. května v Česku i na Slovensku. Hlavními komunikačními kanály budou sociální sítě Facebook a Instagram, kde značka využije především formát krátkých videí popisujících reálné situace rodičů. Od 9. května spustí značka na Facebooku Nestlé baby soutěž o týdenní zásobu Bio kapsiček.
Komentáře