upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Brainz

Bio kapsičky
Přiznání rodičů

Přiznání rodičů
Klient Nestlé
Značka Bio kapsičky
Obor Potraviny

Potravinářská společnost Nestlé rozšiřuje svou řadu Bio kapsiček pro děti o příchuť Mango a Dýně s banánem a mrkví. S uvedením nových produktů na trh se pojí marketingová kampaň, jejímž cílem je zviditelnění nových produktů a vyzdvižení praktičnosti dětské výživy v kapsičkách. Nápad a realizace kampaně pochází z dílny digitální agentury Brainz. 

"Chceme ukázat, že chápeme problémy dnešních rodičů a nabízíme jim praktický produkt, který se stane jejich přítelem v časové tísni. I proto jsme se rozhodli kampaň postavit na přiznání rodičů a komunikaci na sociálních sítích propojit hashtagem #BioKPZ," vysvětlila Anna Kotarbová, Digital Specialist Nestlé Infant Nutrition. 

Kampaň běží do 16. května v Česku i na Slovensku.  Hlavními komunikačními kanály budou sociální sítě Facebook a Instagram, kde značka využije především formát krátkých videí popisujících reálné situace rodičů. Od 9. května spustí značka na Facebooku Nestlé baby soutěž o týdenní zásobu Bio kapsiček. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy