upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Outbreak

Chance
Ukaž, že jsi Chorvat / Pavel Horváth

Klient Chance
Značka Chance
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport
Web https://akce.chance.cz/jsem-chorvat/

Sázková kancelář Chance připravila ve spolupráci s agenturou Outbreak kampaň k mistrovství světa ve fotbale. Fotbalista Pavel Horváth v ní přesvědčuje, že Češi, kteří se na šampionát neprobojovali, mají fandit Chorvatsku a sám se chce nechat přejmenovat z Horvátha na Chorvata. 

Kampaň uvedl teaser, který na sociální sítě pustil Horváthův kamarád, fotbalista Jan Rezek. Horváth v něm volá na matriku, aby zjistil, jak postupovat při změně jména. V dalším videu, už s brandem Chance, Horváth vyzývá české fanoušky k podpoře chorvatského týmu. Vysvětluje, že celé Česko je přes léto v Chorvatsku, že si s nimi dobře rozumíme a že pivo se řekne pivo v češtině i chorvatštině.

Kampaň je ukotvena na webu, kromě toho probíhá i venku. Pro fanoušky je připravená základna v pražských Riegrových sadech. Po dobu konání Mistrovství světa budou v tamní restauraci Zahrádky k dispozici trička, trumpety a další fanouškovské nástroje. Příchozím se bude podávat rakije. Na druhé utkání týmu se Chance vypraví do chorvatského Zrče, kde bude fandit s českými turisty Chorvatsku proti Argentině. Aby byli čeští turisté na fandění dobře vybaveni, budou jim na hranicích hostesky Chance rozdávat trička a vlaječky.

Zároveň Chance reagovala na vyjádření ministra kultury Ilji Šmída v anketě Lidových novin, kde řekl, že fandí Chorvatsku. Chance mu zaslala fanouškovský "starter kit" a pozvala ho do Zahrádek v Riegrových sadech, kde Chorvatsku fandí hlavní štáb českých fanoušků, na zápas chorvatského týmu s Nigérií.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy