upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Naf Praha

Conseq
Zvířecí kampaň

Zvířecí kampaň
Klient Conseq Investment Management
Značka Conseq
Obor Finanční služby

Od června 2018 spouští Conseq novou komunikační kampaň zaměřenou na podporu penzijního spoření. Od září pak naváže kampaní na retailové investice a Wealth Management. Kreativní koncept postavený na zvířecích archetypech vznikl ve spolupráci s agenturou Naf Praha. Kampaň cílí na generaci 20 – 35 let.

Kampaň upozorňuje na to, že si lidé nespoří, i když si myslí, že s důchodem později nevystačí. "Absurditu situace a propastný rozdíl mezi minimálním vlastním zapojením a požadavky současné ekonomicky aktivní generace na životní úroveň v budoucnosti jsme se rozhodli vykreslit připodobněním k obecně známým vlastnostem zvířat," uvedl hlavní záměr vizuálů Richard Siuda, ředitel Conseq penzijní společnosti.

Cílem kampaně je také zvýšit povědomí o značce Conseq v oblasti penzijního spoření, investic pro drobné investory a Wealth Managementu. Kromě on-linu včetně sociálních sítí se kreativa objeví i v rámečcích v soupravách metra a v plánované inzerci, součástí komunikace budou i krátká reklamní videa.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy