upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Brain One

CZC.cz
Jsme sice dvojky, ale...

Klient CZC.cz
Značka CZC.cz
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Bumerang.film
Web https://www.czc.cz/dvojky/clanek

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz navazuje na svou vánoční kampaň, ve které otevřeně přiznává, že v segmentu IT a elektroniky je na online trhu dvojkou. Tentokrát se zaměřuje na konkrétní důvody, proč mají dvojky před jedničkami navrch. U příležitosti svých 20. narozenin navíc dává lidem možnost si každý týden až do konce června zlevnit 20 oblíbených produktů o 20 %.

Součástí kampaně je čtyřicetivteřinový reklamní spot, který se opět skládá z hereckých výkonů zaměstnanců. Je doplněný o ikonické záběry ze starých filmů, reportáží, virálů z YouTube a videobank. Spot je dostupný na YouTube. Na stejné platformě se představí i krátké video bumpery, komunikující výhody nakupování v CZC.cz. 

Koncept kampaně připravila agentura Brain One, produkci Bumerang.film. O voiceover se postaral Matouš Ruml. Nový spot bude vedle YouTube k vidění také na Stream.cz a na zpravodajských webech iDnes.cz, Novinky.cz a Super.cz. S dalšími kampaňovými formáty se lidé mohou setkat také v outdoorové reklamě (pražské tramvaje a metro), v online bannerech, na rádiu Evropa 2 a na sociálních sítích. Veškerá komunikace směřuje na landing page, kde zákazníci najdou i hlavní benefity kampaně. V příštích týdnech společnost navíc představí Fond spokojených dvojek, jehož cílem bude pomoct "dalším dvojkám" splnit si svůj sen.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy