Vlastní tvorba
Evropa 2
Držíme ti flek
- Televize
- 1677
Klient | Lagardere Active ČR |
---|---|
Značka | Evropa 2 |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Produkce | Nomad Films |
Režisér | Bohdan Zajčenko |
Fotograf/ka | Goran Tačevski |
Rádio Evropa 2 spustilo v červnu novou imageovou kampaň, ve které poprvé v historii bude účinkovat celý tým Evropy 2. Claim Držíme ti flek odráží hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači Evropy 2 součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2. Kampaň poběží v televizi (Nova, Česká televize), kině (Cinestar, CinemaCity), online, v tisku (Bauer Media, Burda, Czech News Center, Empresa Media, Mafra, Vltava Labe Media) i na venkovních nosičích. Využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.
Prostřednictvím kampaně chce Evropa 2 oslovit cílovou skupinu ve věku 15+. Videoklip, kinoreklamu a sponzorské vzkazy realizovalo rádio ve spolupráci s produkční skupinou Nomad Films a režisérem Bohdanem Zajčenkem. Klíčové vizuály pro printovou a outdoorovou část kampaně nafotil Goran Tačevski.
"Kreativa kampaně vychází z myšlenky, že každý se může stát součástí cool party kolem Evropy 2. Stačí, když si nás naladí a nechá se vtáhnout do víru dění a nikdy nekončící párty, kterou mu moderátoři každý den zprostředkovávají. Kampaň tedy staví na emocích, které oslovují mladé posluchače a my jim prostě 'u nás doma' držíme flek," uvedl Ctirad Svoboda, advertising manager Lagardere Active ČR.
Kampaň koresponduje i s dlouholetým konceptem Evropy 2 Maxximum muziky, protože součástí je i nový videoklip s coverem písničky Kissing Strangers od DNCE a Nicki Minaj. V něm účinkují například Xindl X, zástupci kapely Lucie, Chinaski, Mirai, Eddie Stoilow, hudebníci Sebastian a Peter Aristone.
Komentáře