upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Evropa 2
Držíme ti flek

Klient Lagardere Active ČR
Značka Evropa 2
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce Nomad Films
Režisér Bohdan Zajčenko
Fotograf/ka Goran Tačevski

Rádio Evropa 2 spustilo v červnu novou imageovou kampaň, ve které poprvé v historii bude účinkovat celý tým Evropy 2. Claim Držíme ti flek odráží hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači Evropy 2 součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2. Kampaň poběží v televizi (Nova, Česká televize), kině (Cinestar, CinemaCity), online, v tisku (Bauer Media, Burda, Czech News Center, Empresa Media, Mafra, Vltava Labe Media) i na venkovních nosičích. Využívá i sociální média a vlastní cross-promotion. 

Prostřednictvím kampaně chce Evropa 2 oslovit cílovou skupinu ve věku 15+. Videoklip, kinoreklamu a sponzorské vzkazy realizovalo rádio ve spolupráci s produkční skupinou Nomad Films a režisérem Bohdanem Zajčenkem. Klíčové vizuály pro printovou a outdoorovou část kampaně nafotil Goran Tačevski

"Kreativa kampaně vychází z myšlenky, že každý se může stát součástí cool party kolem Evropy 2. Stačí, když si nás naladí a nechá se vtáhnout do víru dění a nikdy nekončící párty, kterou mu moderátoři každý den zprostředkovávají. Kampaň tedy staví na emocích, které oslovují mladé posluchače a my jim prostě 'u nás doma' držíme flek," uvedl Ctirad Svoboda, advertising manager Lagardere Active ČR. 

Kampaň koresponduje i s dlouholetým konceptem Evropy 2 Maxximum muziky, protože součástí je i nový videoklip s coverem písničky Kissing Strangers od DNCE a Nicki Minaj. V něm účinkují například Xindl X, zástupci kapely Lucie, Chinaski, Mirai, Eddie Stoilow, hudebníci Sebastian a Peter Aristone.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy