WeDigital
Excelent
Excelent výzva: Gamers vs. Athletes
- Online
- 982
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Excelent |
Obor | Alkoholické nápoje |
Creative director | Andrea Hurychová |
Profesionální hráče počítačových her fanoušci vidí většinou jen při online kláních a říká se o nich, že od svých počítačů prakticky nevstávají. Sportovce si zase představují jako ty, kteří pro samý trénink na počítačové hry nemohou mít čas. Přesně tyto stereotypy se pokouší nabourat značka Excelent z produkce Plzeňského Prazdroje. Na svém kanálu na YouTube vyzve profesionální hráče a sportovce, aby změřili síly na "hřišti" soupeřů. Výzvu za tým gamerů přijali profesionální hráči a youtubeři PedrosGame, David Lacina alias Kaparzo a Pepis. Do týmu sportovců zase přijali pozvání fotbalista Lukáš Vácha, a atleti Pavel Maslák a Adam Sebastian Helcelet. Oba týmy se v květnu utkají ve dvou disciplínách. První výzva se odehraje na ledové ploše, druhá na závodním okruhu v motokárách. Reálně i virtuálně.
"Chceme v kampani vybídnout lidi k tomu, aby měli odvahu zkoušet nové věci. Aby viděli, že na škatulky se nehraje a život není podle pravítka. Koncept tak podporuje kreativní platformu značky, která spočívá v challengeovaní stereotypů a výzvě k individualizmu," uvedl Igor Petrikovic, brand specialist Excelentu.
Kreativní pojetí kampaně, zapojení sportovců i osobností české gaming scény a také produkci kampaně má na starosti WeDigital. Kampaň poběží na kanálu značky Excelent na YouTube, na Facebooku i Instagramu. Pro aktivaci publika použila agentura i sociální sítě zapojených influencerů.
Kampaň odstartovala zasláním „mystery boxů“ jednotlivým sportovcům, ve kterých je Excelent vyzývá k zapojení se a dává jim indicie k prvnímu sportu. Ti pak postupně bedny otevírali online pomocí živých přenosů na Instagramu nebo Twichi a dávali posty na Instagram, kde výzvu přijali. Pod fotkami se objevovaly komentáře fanoušku, kteří hádali, kdo další se do výzvy zapojí.
První video s hokejovou výzvou se v rámci Česka umístilo na 12. příčce v top 50 nejsledovanějších videích. Celá kampaň měla přes milion zhlédnutí a influencer kampaň téměř milionový zásah. Právě díky influencerům se podařilo vtáhnout fanoušky do kampaně. Dodnes píši komentáře a ptají se, kdy budou vysílány další díly. Ty se připravují na podzim 2018.
Komentáře