Vlastní tvorba
Finmag
Ne, raději Finmag!
- Venkovní
- 1621
Klient | Partners Media |
---|---|
Značka | Finmag |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Nová billboardová kampaň společenského dvouměsíčníku Finmag vydavatelství Partners Media si utahuje z klišé, která se denně valí na konzumenty českých médií jako "čau lidi", Rambohafík, Luftjarda, víčka nebo chemtrails. „Zdůrazňujeme tímto způsobem, že máme prostor a čas na to jít do hloubky. Nemusíme zaplňovat papír pěnou dní, nabízíme čtenářům poctivé řemeslo a odstup, jakého se jim v proudu povrchních aktualit nedostává. Zpětná vazba nám potvrzuje, že jsou po takovém přístupu hladoví,“ říká editor časopisu a vedoucí vydání Michal Kašpárek. Partners Media obnovilo tištěný Finmag v roce 2015, od té doby jeho tištěný náklad narostl na 10.000 kusů. Rozsah činí přes 100 stran, šéfredaktorem titulu je Ondřej Tůma.
Cílem kampaně je oslovit nové čtenáře, kteří se s papírovým časopisem ještě nesetkali. „Dosud jsme veškerou propagaci Finmagu realizovali pouze prostřednictvím online kanálů, primárně sociálních sítí. Dvacítka billboardů v širším centru Prahy je pro nás prvním krokem mimo svět, kde si snadno dohledáte každou konverzi, i proto jsme se tentokrát zaměřili především na posilování povědomí o Finmagu jako alternativním liberálním médiu, které se vymezuje proti jevům, projevům a lidem, z nichž občas zůstává rozum stát,“ dodává publisher Finmagu Martin Vlnas.
Komentáře