upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Frisco
Zase pohromadě

Klient Plzeňský Prazdroj
Značka Frisco
Obor Alkoholické nápoje
Produkce GoodieBaddie
Režisér Michal Kováč

Frisco přichází s novou kampaní, která chce všechny ženy motivovat k tomu, aby se spolu více scházely. Vychází z průzkumu, kde více než polovina žen přiznává, že ve srovnání s dobou před třemi až pěti lety se s kamarádkami vídá méně často. Prostřednictvím videa chce oslovit svou hlavní cílovou skupinu a vyvolat v ženách emoce a vzpomínky na jejich vlastní kamarádky, a tím jim připomenout, že společně strávené chvíle jsou ty nejlepší. Kampaň se zaměřuje především na sociální sítě – Facebook, Instagram a YouTube.

„Z našeho průzkumu vyplynulo, že s přibývajícími povinnostmi a závazky mají ženy méně času na sebe, své koníčky i své kamarádky. Přitom až čtvrtina z nich by se s nimi chtěla vídat dvakrát častěji. Novou kampaní proto chceme ženy povzbudit a podpořit v tom, aby dávaly také přednost svým zájmům a šly se odreagovat ven s kamarádkami, a tento čas si s nimi jako vždy maximálně užily,“ uvedla Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie.

Kreativní agenturou, která za vznikem videa natočeného ve stylu docu-reality show stojí, je Triad Advertising, produkci měli na starosti GoodieBaddie ve spolupráci s režisérem Michalem Kováčem. Na kampaň navazuje spolupráce s vydavatelstvím Burda Praha a jejich tituly Marianne a Svět ženy. Čtenářky mají do 12. července možnost zapojit se do soutěže a vyhrát speciální den strávený s kamarádkami. Tituly soutěž podpoří i na svých webech a profilech na sociálních sítích.

Kampaň doplňuje spolupráce s influencerkami 3v1, Jitkou Nováčkovou, Flabgee a dalšími. 3v1 myšlenku podpořily natočením sketch videa, ve kterém ukazují nejčastější výmluvy, kvůli kterým holky setkání s kamarádkami často odkládají. Jitka a Flabgee natočily video, ve kterém připravily svým kamarádkám překvapení podobné tomu, které čekalo ve videu na Evu z kampaně.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy