upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

ADison

Gustav
Příběh Gustava Frištenského a Pivovaru Litovel

Klient Pivovar Litovel
Značka Gustav
Obor Alkoholické nápoje

Agentura ADison spustila pro klienta Pivovar Litovel kampaň na polotmavé pivo Gustav. Tento speciál byl inspirovaný naším nejslavnějším zápasníkem Gustavem Frištenským. Komunikace směřuje na region Haná, kde pivovar sídlí, i na celé Česko, jelikož bude pivo sezónně v celostátní distribuci.

Speciál nese jméno zápasníka Gustava Frištenského, který si před 110 lety vzal dceru prvního sládka Pivovaru Litovel Josefa Elledera. "Gustav Frištenský strávil v Litovli téměř padesát let života a je neodmyslitelně spjatý s litovelským pivem. A právě speciál Litovel Gustav je inspirován jeho silou, fyzickou i duševní, která se stala hlavním tématem nové kampaně směřované na online i offline kanály a zahrnuje inzerci, komunikaci s médii, on-line reklamu, komunikaci na sociálních sítích a další doplňující aktivity," uvedla Alžběta Fridrichová, ředitelka agentury ADison.

Součástí kampaně je komiks, který naznačí životní příběh Gustava Frištenského a jeho propojení s hanáckým pivovarem. Kromě tištěných médiích se objeví také ve formě videí na Facebooku a Instagramu Pivovaru Litovel. Stopáž jednotlivých videí se pohybuje kolem 50 sekund. Pro sociální sítě vedle toho vznikla i série vizuálů s českým strongmanem a influencerem Jiřím Tkadlčíkem.

Kampaň je začátkem nové strategie Pivovaru Litovel, který se chce i do budoucna zaměřovat více na speciály. "Díky oblibě speciálních piv, která bývají často k dispozici pouze lokálně, jsme se rozhodli je nabídnout sezonně v celostátní prodejní síti. Jako první bude v distribuci právě spodně kvašený polotmavý speciál Litovel Gustav 13°," uvedl ředitel Pivovaru Litovel Lumír Hyneček. Do budoucna se pivovar chystá nabídnout celostátně i další speciály ze své produkce. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy