upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague

ING Bank
Zkuste z úspor získat maximum

Klient ING Bank
Značka ING Bank
Obor Finanční služby
Produkce Armada Films
Režisér Robert Nylund
Creative director Razvan Capanescu, Jiří Horut

ING Bank v Česku představuje nový komunikační koncept Zkuste z úspor získat maximum, který banku představuje jako ideálního partnera pro život a práci s financemi. Reklamní kampaň se objeví na televizních stanicích ve třech vlnách, které odstartují v červnu a budou opakovaně nasazeny v průběhu dalších měsíců v roce 2018. Červnová reklama ve formě dvacetivteřinového spotu poběží na televizích Nova a Prima. O kreativu se postarala McCann Prague, která se stala vítězem kreativního tendru na začátku roku. Produkci realizovala Armada Films a spoty režíroval Robert Nylund.

Komunikační kampaň představuje produkty, které klientům umožňují zhodnocovat jejich finance – ING Konto a ING Podílové fondy, které je možné jednoduše založit i spravovat on-line bez nutnosti návštěvy pobočky a s nulovými poplatky u základní nabídky. Kampaň se kromě televize objeví také na venkovních plochách, konkrétně na 28 bigboardech po celém Česku. V rámci digitálních médií pak dojde ke změně strategie - nový koncept, aplikovaný na web, sociální sítě i bannerové kampaně, bude fungovat jako dynamický ekosystém, který je vzájemně více provázaný.  

"Pro klienty už nechceme být ‚jen‘ bankou. Chceme být jiní. Proto jsme se rozhodli pro koncept, který svým kreativním zpracováním vystupuje z řady. Koncept humornou formou zachycuje typické momenty ze života, okořeněné nadsázkou, se kterou se Češi snadno ztotožní. Věříme, že nový koncept na české zákazníky zapůsobí," uvedl Nik van Dam, ředitel marketingu ING Bank ČR.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy