Oliver
Kamali
#tramsong2018
- Televize
- 793
Klient | Home Credit |
---|---|
Značka | Kamali |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Tomáš Kasal, Michal Navrátil |
Specialista na mikropůjčky Kamali spouští novou televizní kampaň. Mírně upravený text letní písně reaguje na umístění Kamali ve dvou žebříčcích – ve srovnání krátkodobých úvěrů na Finparáda.cz a také se stala "nejbezpečnější krátkodobou půjčkou" v Navigátoru bezpečného úvěru. Kampaň startuje 4. června na stanicích Prima a TV Barrandov a také on-line. O kreativu se opět postarala agentura Oliver, spoty natočilo režisérské duo Kasal & Navratil.
Kamali se v kampani drží konceptu poslední sady reklam s písničkou, která představuje výhody mikropůjčky sjednané u nejlepšího poskytovatele. „Tentokrát se zpěváci přesunuli z auta do tramvaje a postupně se objeví v řadě kostýmů, protože půjčka Kamali je opravdu pro každého,“ popsala Kateřina Cmerková, vedoucí marketingové komunikace společnosti Home Credit, poskytovatele půjček Kamali.
Komentáře