Mediasharks
Leoš Mareš
Koncert pro ty, co nestihli Karlín
- Online
- 811
Klient | Leoš Mareš |
---|---|
Mediální agentura | Media Buyers |
Značka | Leoš Mareš |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Fotograf/ka | Benedikt Renč |
Web | https://www.leoskoncert.cz/ |
Stejně jako minulý rok svěřil moderátor Leoš Mareš a jeho tým, který realizoval dvojici koncertů v pražské O2 Areně, vizuální identitu celé komunikace do rukou grafické komunikační agentury Mediasharks. Tak společně s Marešovým dvorním fotografem Benediktem Renčem vznikl ucelený koncept propagace s klíčovým vizuálem laděným do tyrkysové. Design se používal i pro doprovodný propagační obsah v mediálních kanálech Mareše i partnerů akce.
V roce 2017 Mareš dvakrát koncertoval v pražském Foru Karlín, v letošním roce 2018 vystupoval 24. a 25. dubna ve větší O2 Areně. Kampaň i projekt nesly titul Koncert pro ty, co nestihli Karlín. „Snažili jsme se navázat na předešlý rok, kdy minimalisticky vyhlížející komunikace byla úspěšná a funkční. S tyrkysovou jsme našli neokoukanou cestu, která ve všech komunikačních kanálech funguje jednoznačně,“ přiblížil strategy media planner Mediasharks Matouš Peschke.
Mediasharks připravili veškeré podklady pro outdoor, indoor a také digitální část kampaně, kterou realizovali společně s mediální agenturou Media Buyers Lukáše Chmely.
Komentáře