upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC Grey

Lobkowicz
Obyčejné okamžiky

Klient Lobkowicz Group
Značka Lobkowicz
Obor Alkoholické nápoje

Pivovary Lobkowicz Group ve spolupráci s kreativní agenturou WMC Grey spouští novou kampaň Obyčejné okamžiky pro svou prémiovou značku piva Lobkowicz. Dále v ní rozvíjí její claim Umět žít. Venkovní kampaň odstartovala v dubnu. Primárním médiem je série spotů do televize a online videa, které poběží od května. Celá kampaň potrvá do října.

Kampaň vychází z myšlenky, že umět žít znamená vychutnat si i ty nejobyčejnější okamžiky, které se tak stanou něčím výjimečným. Pivo Lobkowicz Premium v kampani hraje roli zprostředkovatele těchto okamžiků. Vše podtrhuje headline "I obyčejné okamžiky si můžete dokonale vychutnat". Exekučně kampaň využívá tzv. satisfying moments. Jedná se záběry naprosto běžných činností, které ale při pohledu zblízka a zpomalení diváka okouzlí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy