WMC Grey
Lobkowicz
Obyčejné okamžiky
- Televize
- 848
Klient | Lobkowicz Group |
---|---|
Značka | Lobkowicz |
Obor | Alkoholické nápoje |
Pivovary Lobkowicz Group ve spolupráci s kreativní agenturou WMC Grey spouští novou kampaň Obyčejné okamžiky pro svou prémiovou značku piva Lobkowicz. Dále v ní rozvíjí její claim Umět žít. Venkovní kampaň odstartovala v dubnu. Primárním médiem je série spotů do televize a online videa, které poběží od května. Celá kampaň potrvá do října.
Kampaň vychází z myšlenky, že umět žít znamená vychutnat si i ty nejobyčejnější okamžiky, které se tak stanou něčím výjimečným. Pivo Lobkowicz Premium v kampani hraje roli zprostředkovatele těchto okamžiků. Vše podtrhuje headline "I obyčejné okamžiky si můžete dokonale vychutnat". Exekučně kampaň využívá tzv. satisfying moments. Jedná se záběry naprosto běžných činností, které ale při pohledu zblízka a zpomalení diváka okouzlí.
Komentáře