upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Brandthing, JAD Productions

Loop.gl
London Loop

London Loop
Klient Greenlight
Značka Loop.gl
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Yemi A.D., Steve Dixon
Web https://loop.gl/london-loop

Digitální studio Greenlight uvedlo svůj nový produkt Loop.gl venkovní kampaní. Umělcům a dalším kreativcům otevřelo možnost zaslat svá nejlepší díla do online galerie London Loop. Svoje díla mohli nahrávat na internet po celý březen. Široká veřejnost svými hlasy pak do 15. dubna rozhodovala, která díla se zobrazí na 72 digitálních reklamních plochách v centru Londýna. Od Soho po Shoreditch z Londýna tak vznikla venkovní městská galerie s rozlohou 7,5 kilometrů čtverečních. "Sešlo se nám přes pět tisíc děl od téměř dvou tisíc umělců. Neuvěřitelný byl i zájem lidí o hlasování pro nejlepší díla v galerii. Během měsíce a půl navštívilo galerii na Loop.gl přes 150.000 lidí, 35.000 z nich si přitom založilo účet, aby se mohlo zúčastnit hlasování nebo nahrát svoje dílo,“ popsal Martin Kudera, který má produkt Loop.gl i londýnskou kampaň na starosti.

Závěrem celé outdoorové kampaně bylo předávání cen London Loop Grand Prix. Hlasování veřejnosti totiž vyústilo v shortlist 10 nejlepších děl každé kategorie: design, fotografie, ilustrace, malba a text. Event London Loop Grand Prix představoval slavnostní zakončení celé kampaně, na kterém si hosté prohlédli výstavu 50 nejlepších děl a zúčastnili se workshopů a přednášek, které studio Greenlight připravilo. Odborná porota poté vybrala vítěze jednotlivých kategorií, udělila speciální cenu a hlavně vyhlásila absolutního favorita celé kampaně. Tím se stala Hannah Campbell se svým 5p Superhero - ilustrací želvy s pláštem z plastové igelitky, která poukazuje na znečištění oceánů. Za své prvenství si odnesla finanční odměnu 10.000 liber. "Odezva byla neuvěřitelná a my budeme rozhodně pokračovat v našem úsilí o propojování umělců s novými publiky i místními partnery, abychom společně utvářeli budoucnost Loop.gl," shrnul akci a kampaň Tomáš Bača, generální ředitel Greenlightu a zakladatel Loop.gl.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy