Triad Advertising
Lučina
Vrať v máji lásku přírodě
- Online
- 1356
Klient | Savencia Fromage & Dairy Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Wavemaker |
Značka | Lučina |
Obor | Potraviny |
Značka Lučina zahájila květnovou kampaň v souladu s novým claimem Ve vztahu s přírodou. Kampaň z dílny agentury Triad Advertising vychází z reálného problému. "V Čechách kvůli zemědělskému zpracování půdy dlouhodobě ubývá luk a s nimi mizí i motýli a další hmyz. Přitom by stačilo, aby lidé občas na svých pozemcích vyseli luční kvítí a starali se o ně," uvedla Lucie Pflimpfelová, copywriterka z Triadu. Lučina proto spojila síly s Bohumilem Bradnou, který provozuje farmu Planta Naturalis a dlouhodobě se o revitalizaci luk stará, a vysela nedaleko Cvikova novou květnatou louku.
Kampaň odstartoval upravený televizní spot společně s tag-onem, který zároveň předznamenal novou vizuální identitu Lučiny. Těžiště kampaně leží v digitálu, obsah z výsevu louky a doprovodný content je možné vidět na Facebooku a Instagramu. Celou kampaň zároveň doprovodila i PR podpora. Veškerá produkce vznikla interně v Triadu, o PR se postaralo Accedo Czech Republic a mediální zastřešení zajistila agentura Wavemakers.
Aby se myšlenka dostala mezi co nejširší publikum, zapojila Lučina do kampaně i Báru Karpíškovou (Bjukitchen), Julianu Fischerovou (Maškrtnica), Terezu Váchalovou (terezen) a další influencerky. Jejich úkolem bylo vlastnoručně vysít luční semínka, vše zdokumentovat pod #vevztahusprirodoua následně v rámci Májové výzvy veřejně pověřit jednoho ze svých přátel, aby vrátil přírodě lásku po svém.
Komentáře