upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

DDB

Metro
Váš úspěch je náš cíl

Váš úspěch je náš cíl
Klient Metro
Značka Metro
Obor Komerční služby veřejnosti

Mezinárodní síť velkoobchodů Metro startuje globální kampaň postavenou na skutečných příbězích podnikatelů z celého světa. Cílem je poukázat na to, že za podnikatelským úspěchem stojí tvrdá práce, nutnost čelit každodenním výzvám a odhodlání. A že také, že Metro své zákazníky na jejich cestě podporuje. Hlavním claimem kampaně je Váš úspěch je náš cíl a zapojili se do ní zákazníci z více než 20 zemí, ve kterých velkoobchod působí.

Nová strategie značky se bude odrážet ve všech úrovních komunikace, v interních i externích komunikačních kanálech a na prodejnách po celém světě. Metro pomáhá při dosažení obchodních cílů každého z ambasadorů a jejich pokroky a informace ze zákulisí bude po celou dobu kampaně sdílet. V příštím roce pak publikuje zprávu o vývoji obchodních cílů ambasadorů ve spolupráci s velkoobchodem. 

V Česku kampaň odstartovala vizuály s claimem Nepracujeme pro Makro, které vzbudily značnou pozornost. Vysvětlení přišlo až s odhalením druhé části, zaměřené na závazek vůči zákazníkovi Pracujeme pro Oskara. „Chtěli jsme, aby první část kampaně veřejnost trochu šokovala,” říká Guillaume Chêne, výkonný ředitel Makro Cash & Carry ČR. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou ServicePlan, v Česku ji lokalizuje agentura DDB.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy