upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Míša
A jak chutná tobě?

Klient Unilever Česká republika
Značka Míša
Obor Potraviny
Produkce Armada Films
Režisér Tomáš Řehořek
Art director Juraj Meszároš
Creative director Peter Michalka
Copywriter Martin Krafčík, Roman Krmášek
Account manager Anna Nedelská

Výrobce českých nanuků Míša uvádí tři nové příchutě – višně, mák a povidla, skořice a jablko. Ústředním motivem kampaně je, zda chutná novinka více makově nebo povidlově (resp. jablkově nebo skořicově, či višňově nebo tvarohově). V televizních spotech se tak aktéři dohadují, jak nová příchuť chutná.

Kampaň je určená pro český i slovenský trh. V upravené podobě jsou spoty k vidění i na Facebooku či YouTube ve formě pre-roll ads. Součástí kampaně jsou také city light vitríny a outdoorová a speciální média. Za produktovou kampaní pro Unilever stojí Zaraguza CZ, produkci zastřešila Armada Films, režisérem byl Tomáš Řehořek.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy