Zaraguza
Míša
A jak chutná tobě?
- Televize
- 1352
Klient | Unilever Česká republika |
---|---|
Značka | Míša |
Obor | Potraviny |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Art director | Juraj Meszároš |
Creative director | Peter Michalka |
Copywriter | Martin Krafčík, Roman Krmášek |
Account manager | Anna Nedelská |
Výrobce českých nanuků Míša uvádí tři nové příchutě – višně, mák a povidla, skořice a jablko. Ústředním motivem kampaně je, zda chutná novinka více makově nebo povidlově (resp. jablkově nebo skořicově, či višňově nebo tvarohově). V televizních spotech se tak aktéři dohadují, jak nová příchuť chutná.
Kampaň je určená pro český i slovenský trh. V upravené podobě jsou spoty k vidění i na Facebooku či YouTube ve formě pre-roll ads. Součástí kampaně jsou také city light vitríny a outdoorová a speciální média. Za produktovou kampaní pro Unilever stojí Zaraguza CZ, produkci zastřešila Armada Films, režisérem byl Tomáš Řehořek.
Komentáře