upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vizeum, vlastní tvorba

Panasonic
Doba LEDová končí. Začíná doba OLEDová

Doba LEDová končí. Začíná doba OLEDová
Klient Panasonic
Značka Panasonic
Obor Spotřební elektronika pro domácnost

Panasonic připravil kampaň, jejímž cílem je podpořit prémiové OLED televizory. Pojetí staví na pozitivních emocích a ztvárnění kontrastu doby ledové - s nejmodernějšími technologiemi současnosti. Animované postavy tučňáků odvážející na saních přímo z obývacího pokoje starou televizi, kterou nahradí nový televizor. "Koloristická studia v Los Angeles jako například Technicolor, Efilm, Encore C03 nebo Deluxe využívají Panasonic OLED televize pro přesné kalibrování barev u postprodukce zhruba 70 % filmů natočených v Hollywoodu. Cílem kampaně je ukázat lidem, že OLED technologie je technologií budoucnosti a zdůraznit, že Panasonic je v ní etalonem kvality," uvedl Peter Menky, business director Panasonic CZ/SK. Kromě této kampaně společnost navíc posiluje propagaci a marketing obecně, letos slaví sto let od založení.

Kampaň je rozdělena do dvou částí, v té první je komunikována doba OLEDová, ve druhé se Panasonic zaměří na obrazovou kvalitu a výhody Panasonic OLED TV podtržené doporučením z Hollywoodu. Kromě onlinu se kampaň objeví i v tisku a outdooru. O vizuály se postaral Fox Hunter.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy