Vizeum, Vlastní tvorba
Panasonic
Doba LEDová končí. Začíná doba OLEDová
- Venkovní
- 668
Klient | Panasonic |
---|---|
Značka | Panasonic |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Panasonic připravil kampaň, jejímž cílem je podpořit prémiové OLED televizory. Pojetí staví na pozitivních emocích a ztvárnění kontrastu doby ledové - s nejmodernějšími technologiemi současnosti. Animované postavy tučňáků odvážející na saních přímo z obývacího pokoje starou televizi, kterou nahradí nový televizor. "Koloristická studia v Los Angeles jako například Technicolor, Efilm, Encore C03 nebo Deluxe využívají Panasonic OLED televize pro přesné kalibrování barev u postprodukce zhruba 70 % filmů natočených v Hollywoodu. Cílem kampaně je ukázat lidem, že OLED technologie je technologií budoucnosti a zdůraznit, že Panasonic je v ní etalonem kvality," uvedl Peter Menky, business director Panasonic CZ/SK. Kromě této kampaně společnost navíc posiluje propagaci a marketing obecně, letos slaví sto let od založení.
Kampaň je rozdělena do dvou částí, v té první je komunikována doba OLEDová, ve druhé se Panasonic zaměří na obrazovou kvalitu a výhody Panasonic OLED TV podtržené doporučením z Hollywoodu. Kromě onlinu se kampaň objeví i v tisku a outdooru. O vizuály se postaral Fox Hunter.
Komentáře