upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Phoenix Communication

Panasonic
Objev svou audioDNA

Klient Panasonic
Značka Panasonic
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Flux Films
Web http://www.audiodna.cz

Panasonic se v nové kampani snaží upevnit svou pozici v segmentu audio video a spoléhá přitom na emoce zákazníků. Kampaň je založena na myšlence, že každý člověk má přirozeně daný audio genetický kód, který definuje nejen jakou hudbu nejčastěji poslouchá, ale i kde a jak ji nejraději poslouchá. "Díky jednoduchému souboru otázek na naší microsite dokážeme každého člověka otestovat a odhalit jeho „audio DNA“. Zábavnou formou mu tak pomáháme lépe se zorientovat v široké nabídce našich audio produktů a doporučujeme mu ty, které by ho podle jeho „audio DNA“ mohli pravděpodobně zajímat," uvedl ke koncepci kampaně Peter Menky, business director Panasonic CZ/SK.

Celá kampaň běží online, využívá performance marketing a sociální sítě. Připraven byl zastřešující vizuál představující celou škálu produktů stejně jako vizuály pro jednotlivé audioDNA. Autorem vizuálů jsou Grep (ti se starají také o online kampaň) a Fox Hunter, microsite připravili Webmotion. 

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy