Phoenix Communication
Panasonic
Objev svou audioDNA
- Online
- 798
Klient | Panasonic |
---|---|
Značka | Panasonic |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Produkce | Flux Films |
Web | http://www.audiodna.cz |
Panasonic se v nové kampani snaží upevnit svou pozici v segmentu audio video a spoléhá přitom na emoce zákazníků. Kampaň je založena na myšlence, že každý člověk má přirozeně daný audio genetický kód, který definuje nejen jakou hudbu nejčastěji poslouchá, ale i kde a jak ji nejraději poslouchá. "Díky jednoduchému souboru otázek na naší microsite dokážeme každého člověka otestovat a odhalit jeho „audio DNA“. Zábavnou formou mu tak pomáháme lépe se zorientovat v široké nabídce našich audio produktů a doporučujeme mu ty, které by ho podle jeho „audio DNA“ mohli pravděpodobně zajímat," uvedl ke koncepci kampaně Peter Menky, business director Panasonic CZ/SK.
Celá kampaň běží online, využívá performance marketing a sociální sítě. Připraven byl zastřešující vizuál představující celou škálu produktů stejně jako vizuály pro jednotlivé audioDNA. Autorem vizuálů jsou Grep (ti se starají také o online kampaň) a Fox Hunter, microsite připravili Webmotion.
Komentáře