upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Knowlimits

Pedro
Pedro Show

Klient Candy Plus
Značka Pedro
Obor Potraviny
Produkce Creative Embassy

Česká značka cukrovinek Pedro letos slaví padesát let. Aktuální televizní a online kampaň propaguje želé bonbony hudební formou. Vznikly tři patnáctisekundové animované spoty spolu s desetisekundovým sponzorským spotem. Televizní reklama je navíc propojena s kampaní na facebookových stránkách Pedro, kde si lze jednotlivé verze písně stáhnout i jako vyzvánění do mobilu. Komplexní kampaň, včetně kreativy, komunikace v místě prodeje, sociálních sítí, organizace eventů a nákupu médií, zajistila agentura Knowlimits, spoty byly vyrobeny ve spolupráci s produkční společností Creative Embassy.

Reklamní spoty propagují želé Medvídky, želatinovo-pěnové bonbony Opičky a banány a Duhové pendreky. Na televizních stanicích Prima běží od 18. června a součástí vysílání zůstanou téměř do konce července. "Základem kampaně je rapová píseň, kterou se naši animovaní hrdinové snaží ve spotech různě interpretovat, a bude jen na divácích, kteří rapeři u nich získají největší ohlas," uvedla Milena Rusnoková, generální ředitelka The Candy Plus Sweet Factory.

Televizní reklama s hudbou Jiřího Krhuta je určena širší cílové skupině. "Chtěli jsme dosavadní komunikaci Pedra oživit a omladit. Naším přáním bylo, aby jednotlivé spoty dokázaly oslovit děti i jejich rodiče a měly snadno zapamatovatelnou linku, což se nám v konceptu Pedro show velmi dobře podařilo," doplnila Rusnoková.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy