upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Arkadia

Regionální hospodářská komora Brno
Řemeslo se vyplatí

Řemeslo se vyplatí
Klient Regionální hospodářská komora Brno
Značka Regionální hospodářská komora Brno
Obor Různé
Web https://remeslosevyplati.cz

Agentura Arkadia pro Regionální hospodářskou komoru Brno připravila novou kampaň v rámci projektu Learning by Doing - učení se praxí (Duální vzdělávání). Cílem evropského projektu je přinést systémové změny k efektivnější spolupráci odborných škol a firem. Kampaň je postavena na prezentaci výhod řemeslných oborů a je rozdělena na 3 cílové skupiny -  žáci - jejich rodiče - firmy. Cílem je vyvolání zájmu o řemeslné obory a také šíření myšlenek a vizí projektu Learning by Doing.

Design kampaně využívá popularity postů na sociálních sítích. Prezentuje tři příběhy úspěšných řemeslníků a jejich atraktivní život díky řemeslné zručnosti. Grafika kampaně podporuje vizuální identitu Learning by Doing. Kampaň využívá printová média, PR články a výkonnostní network kampaň, jejichž úkolem je přimět cílové skupiny k návštěvě na web projektu. Ta má informativní i vzdělávací charakter a nabízí širší argumentaci pro žáky, rodiče i firmy, seznamy odborných škol v Jihomoravském kraji, důležité informace pro firmy o výhodách spolupráce se školami i užitečné odkazy. Lokálním garantem projektu je Regionální hospodářská komora Brno, je spolufinancován z prostředků EU a Jihomoravského kraje. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy