upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Friendly, Laurinc Studio

Relax
Láska nepotřebuje slova

Klient Maspex Czech
Značka Relax
Obor Nealkoholické nápoje

Značka Relax zahájila od dubna novou kampaň Relax, mega osvěžení na léto. Od dubna se objevuje spot na televizních obrazovkách, přidala se k němu také venkovní kampaň, kde značka představuje novou příchuť aloe vera jako letní lásku. I letos jsou do kampaně zapojení online influenceři a youtubeři - v Česku Andy Coconut, Martin Carev, Monika Bagárová a Nikol Švantnerová. Na Slovensku se zapojí Števo Martinovič, Jasmína Alagič, ExploitedMenameselassie

"Nosnou ideou spotu bolo spojiť lásku a našu najväčšiu unikátnosť a to hlášky pod viečkami Relax džúsov. Nosná idea spotu je v love story dvoch mladých ľudí, ktorých spoja hlášky pod viečkami, úplne bez slov.  Láska totiž nepotrebuje slová," uvedla Lenka Rusnáková, manažerka subbrandu Relax s hláškou.

Online spot vznikl v dílně vizuálního studia Laurinc Studio, podle konceptu agentury Friendly, která pro značku pracuje už tři roky. "Chceli sme spraviť spot, ktorý bude trochu iný ako klasické produktové reklamy. Vychádzali sme s dokumentárneho štýlu, ktorý je našej tvorbe veľmi blízky,“ uvedl režisér Daniel Laurinc. „Keď si ho pozorne pozriete, nie je tam ani jedna scéna, kde by niekto džús pil. Napriek tomu je tam stále prítomný. Nosnou ideou spotu sú práve odkazy pod viečkami, vďaka ktorým sa začne rozvíjať príbeh lásky dvoch študentov,“ doplnil.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy