Vlastní tvorba
Sage
Art of Kitchen
- Televize
- 653
Klient | Breville Groupe |
---|---|
Značka | Sage |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Značka domácích spotřebičů Sage, která na český trh vstoupila v lednu 2018, přichází s první televizní kampaní. Ve třech spotech, které budou nasazeny od 11. května na stanicích Prima a Nova, zdůrazňuje, že káva není pouze nápojem a grilování je víc než jen příprava jídla. Spoty promují automatický pákový kávovar a kontaktní elektrický gril. Navazují na sponzorské klipy, které v dubnu rámovaly pořad Události na programu České televize a také online kampaň, bannery, branding a tištěnou i vkládanou inzerci.
Spoty jsou výsledkem úzké spolupráce mezi produkční společností Filmprojekt a společností Fast ČR, která Sage zastupuje exkluzivně na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Koncept vychází z claimu Art of Kitchen, vystihující snahu značky malých kuchyňských spotřebičů o povýšení gastronomie v běžné domácnosti na vyšší, až uměleckou, úroveň.
Komentáře