upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fairy Tailors

Sazka
Lovecká sezóna

Klient Sazka
Značka Sazka
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Soft Pillow
Režisér Lenka Záthurecká

Sazka na konci dubna spustila kampaň Lovecká sezóna, která láká sázkaře na možnost výhry nového automobilu. Kreativní koncept reklam, v nichž se značky osobních vozů přirovnávají k lovné zvěři, pro ni navrhla agentura Fairy Tailors. Cílem kampaně je maximalizovat podíl plných tiketů při mimořádných losováních Sportky. Společnost proto hodlá oslovit jak pravidelné sázkaře, tak i příležitostné hráče. Obě cílové skupiny chce přitom motivovat vidinou výhry navíc v podobě osobních vozů pěti významných značek.

Agentura Fairy Tailors, která kreativní koncept kampaně připravovala, vycházela z myšlenky, že názvy jednotlivých značek automobilů se podobají divokým zvířatům. Škodu Kodiaq, Mustang nebo třeba Jaguár proto představila jako možné lovecké trofeje, které mohou během několika následujících měsíců čeští sázkaři získat.

Základem kampaně, která poběží do konce letošního června, jsou video spoty. Produkci společně se Sazkou zajišťovala Soft Pillow Production a režie se ujala Lenka Záthurecká. Kampaň bude k vidění nejen v televizi a na internetu, ale i v tištěných médiích nebo na billboardech. Sazka na přípravě kreativního konceptu vícekanálové kampaně nespolupracuje s agenturou Fairy Tailors poprvé. Po Velkém pátku a Pátku 13. se jedná v pořadí o třetí komunikační kampaň.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy