upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fairy Tailors

Sazka
Milionový déšť

Klient Sazka
Značka Sazka
Obor Komerční služby veřejnosti

Největší česká loterijní společnost zahájila novou kampaň s názvem Milionový déšť. Ta od první poloviny srpna českým sázkařům slibuje, že během následujících dvou měsíců nadělí stu z nich dva miliony korun. Cílem kampaně je maximalizovat podíl plných tiketů, ale i celkově navýšit počet sázejících. Mimořádná možnost vyhrát dva miliony by totiž měla přilákat i příležitostné hráče. Kampaň se snaží lidem asociovat výhru s deštěm. Naznačuje tak, že se bude rozdělovat velký objem peněz a zároveň že miliony mohou s trochou štěstí zapršet na každého.

Kampaň poběží do neděle 7. října v televizi, tisku, outdooru a na internetu. Její koncept navrhl kreativní tým agentury Fairy Tailors pod vedením Marka Nieslanika.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy