upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Škoda
Měníme minusy ojetých vozů na plusy

Klient Škoda
Značka Škoda
Obor Auto moto
Produkce AtSwim

Automobilka Škoda v dubnu zahájila kampaň s cílem vybudovat povědomí o programu Škoda Plus, který nabízí prověřené ojeté vozy. Tvůrcem kreativního konceptu je Zaraguza, produkci zajistila AtSwim. Kampaň poběží ve dvou vlnách, od dubna do června a od srpna do září. Objeví se v televizi (třicetivteřinový spot), rádiu (Evropa 2, Frekvence 1), online (video, sociální sítě) i printu (inzerce, PR články). Spot vznikl na konci března během dvou natáčecích dnů. Natáčelo se v okolí Ralska, Kokořínska, v Mělníku, Lysé nad Labem a v Praze.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy