Vlastní tvorba
Swardman
To nejlepší pro váš trávník
- Online
- 857
Klient | Swardman |
---|---|
Značka | Swardman |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Produkce | Demopictures |
Společnost Swardman, která vyrábí české vřetenové zahradní sekačky, spustila na konci května první reklamu. Ta běží na YouTube a Facebooku. Jejím cílem je zvýšit znalost principu těchto sekaček. Reklamní spot využívá paralelu stříhání vlasů u holiče. "Už od doby, kdy jsem začal prodávat vřetenové sekačky, jsem přemýšlel, jak lidem nejlépe vysvětlit, v čem tkví jejich výhody. Asi deset let tedy používám prosté přirovnání. Když jdete k holiči, tak po něm určitě nechcete, aby vám osekal vlasy sekáčkem, ale pěkně a čistě ostříhal nůžkami. A to stejné chce i váš trávník," vysvětlil kreativní ideu spojenou s novou reklamou ředitel společnosti Tomáš Šena.
Video vzniklo ve třech jazykových mutacích - česky, anglicky a německy - a je určené pro trhy v Česku, Německu, USA a Austrálii. O produkci se postarala agentura Demopictures v čele s Matějem Balcarem a Ondřejem Prášilem.
Komentáře