upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Comtech_Can, Etnetera Motion

Toma
Živé studánky 2018

Klient PepsiCo
Značka Toma
Obor Nealkoholické nápoje
Web http://www.zivestudanky.cz/

Výrobce balených vod Toma spustil televizní kampaň k 2. ročníku projektu Živé studánky. Jejím prostřednictvím opět vybízí veřejnost k hlasování o renovaci studánek a zároveň se snaží podpořit její vztah k přírodě. Projekt má vedle televizního vysílání podporu také v online prostředí, v PR a v instoru. Televizní spot poběží na stanicích skupin Prima a Barrandov. V digitálním prostředí je aktivita vidět na webu, YouTube, Facebooku a letos nově také na Instagramu ve formě stories. Celá kampaň se zaměřuje na širokou veřejnost, rodiny, mladé maminky či ekologicky smýšlející osoby.

Toma, která stáčí vodu z pramene v přírodní rezervaci Adršpašsko-teplických skal, se projektem hlásí ke studánkám jako ke svým malým sestrám. „Tím, že obnovujeme i další vodní zdroje ve volné přírodě, se chceme přírodě odvděčit za to, že nám na Broumovsku dává jednu z nejčistších vod ve střední Evropě. Cítíme to jako naši povinnost,“ vysvětlil Michal Vávřil, marketingový manažer značky Toma. Odborným partnerem projektu je opět Český svaz ochránců přírody. „Projekt Živé studánky pomáhá zvýšit povědomí o významu vodních zdrojů mezi širokou veřejností a zároveň aktivizuje místní komunity, které by ke studánkám ve svém okolí měly mít skutečně vztah, aby se do péče o ně samy aktivně zapojily,“ vysvětluje Petr Stýblo, ředitel kanceláře Českého svazu ochránců přírody.

Na webumohou lidé až do 30. června hlasovat o obnově zázemí dalších pramenů v sedmi různých krajích.V rámci přidružené soutěže pak Toma zároveň motivuje hlasující, aby se k nominovaným studánkám vydali například s rodinou a poslali z místa foto se studánkou do hlavní soutěže. Chce tak posílit jejich vztah k přírodě a podpořit je v aktivním životním stylu.

Premiérový ročník ankety se v roce 2017 rozjel v prvních šesti krajích a Praze. Lidé tehdy odevzdali téměř 14.000 hlasů. „Zájmem veřejnosti o studánky a počtem hlasujících jsme byli příjemně překvapeni. Proto jsme se rozhodli, že podpoříme i renovaci studánek, které sice skončily v hlasování na druhém místě, ale získaly v soutěži přes tisíc hlasů,“ řekl Michal Vávřil.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy