upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Veletrhy Brno
90 let brněnského výstaviště

Klient Veletrhy Brno
Značka Veletrhy Brno
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce Media Age, Biatek
Web https://vystaviste90.cz/

Brněnské výstaviště, největší veletržní areál v Česku, si letos 26. května připomíná 90 let od svého otevření a na podzim je čeká 60. mezinárodní strojírenský veletrh. Současně s oslavami 26. května byl spuštěn i web, který mapuje nejvýznamnější události, které se na brněnském výstavišti za posledních 90 let staly. „Nechtěli jsme jít cestou strohého popisu historie výstaviště, vybírali jsme spíš ikonické události, osobnosti a výrobky, které jsou s areálem a veletrhy spjaty,“ popisuje vedoucí marketingu a komunikace společnosti Veletrhy Brno Jiří Smetana. K výročí vyšla firma ven i s novým animovaným videem, které mapuje historii brněnského výstaviště, jeho architektonický vývoj a dějinné zvraty od chvíle, kdy začal funkcionalistický areál vznikat, až do současnosti. Scénář videa i obsah webu vznikl inhouse, video vyráběla agentura Biatek, web agentura Media Age.

„Víc jsme se také zaměřili na fenomén samotných veletrhů. Velká část veřejnosti vnímá unikátní architekturu výstaviště, ať už mluvíme o meziválečných pavilonech, nebo ikonických poválečných stavbách pavilonu Z a C, my ale chceme zdůraznit fenomén veletržní tradice, která měla zásadní vliv na ekonomické úspěchy československého průmyslu ve 2. polovině 20. století a tuto roli si díky Mezinárodnímu strojírenskému veletrhu drží dodnes,“nastínil Smetana.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy