upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague

Vodafone
#jetovtobě – Future Jobs / Ben Cristovao

Klient Vodafone
Značka Vodafone
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Režisér Matyáš Fára
Creative director Filip Kukla, Martin Svetlík
Fotograf/ka Patrik Klema

McCann Prague nachystala pro Vodafone novou vlnu dlouhodobé kampaně #jetovtobě nazvanou Future Jobs. Ta umožní mladým vyzkoušet si za dozoru zkušených profesionálů své potenciální budoucí zaměstnání. Vychází z výzkumu Dell, který říká, že 85 % pracovních pozic, které budou existovat v roce 2030, zatím nevzniklo. Vybraní zájemci si zkusí například práci pilota monitorovacího záchranářského dronu, kdy s pilotem Janem Mittnerem a vodní záchrannou službou budou zkoušet pomocí dronu urychlit záchranu tonoucích. Další možností bude pod dohledem mladé návrhářky Ivy Odivi Burkertové připravit návrh a realizaci kolekce v oboru smart fashion designer, která bude prezentována na Mercedes Benz Prague Fashion Weeku. Profesionální tým hráčů eSuba založí s Vodafonem akademii pro budoucí pro-gamery. Spolu s vědcem Janem Lukačevičem se jiná skupina vybraných nadšenců stane Marsonauty, kteří budou simulovat podmínky jako na Marsu a pokusí se v tomto prostředí vypěstovat zeleninu.

Kampaň #jetovtobě – Future Jobs startuje spolu s první výzvou koncem července. Postupně pak během roku budou přicházet další výzvy. Kreativní koncept a exekuci obstarala McCann Prague v čele s group creative directorem Filipem Kuklou a digital creative directorem Martinem Svetlíkem. Natáčení spotu a příprava reklamních materiálů se uskutečnila v průběhu červencové noci v industriálním prostoru bývalé papírny Perla ve Vraném nad Vltavou. Spot režíroval jeden z letošních finalistů soutěže Young Directors Matyáš Fára (Armada Films). Vizuály ke kampani na sociálních sítích fotil Patrik Klema z McCann Prague. 

Kampaň provází komunikace na stránkách Vodafonu a na webu. Hlavním pilířem jsou sociální sítě (Facebook, Instagram, YouTube a další) společnosti Vodafone a jejích jednotlivých ambasadorůVodafone se také stal partnerem letošního ročníku festivalu Future Port Prague, který se uskuteční letos v září. Televize Óčko navíc doplní komunikaci pořadem o "future jobs".

Projekt #jetovtobě vznikl před třemi lety jako jedna z komunikačních platforem společnosti Vodafone. Je určen mladým lidem do 26 let a má za cíl je vést a pomáhat jim rozvíjet jejich potenciál. K dané platformě je také vázán i studentský tarif s 10 GB dat. V uplynulých letech Vodafone navázal spolupráci s influencery a profesionály z mnoha zájmových oblastí jako je hudba, gaming, youtubering či sport. Ti pro své fanoušky a obdivovatele vyhlašovali každý rok různé výzvy. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy