upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

World of Online

#zanormalnikabinky
#zanormalnikabinky

Značka #zanormalnikabinky
Obor Oblečení, móda

Marketingová agentura World of Online se rozhodla rozjet kampaň za lepší podmínky ve zkušebních kabinkách v českých obchodech. Na pomoc se přidaly i vlivné osobnosti českého internetu, které budou zveřejňovat fotografie z různých obchodů. Zapojily se například Natálie Hefnerová, Barbora Mottlová, Andrea Kašová, Barbora Mudrochová, MamaDomisha, Týnuš Třešničková, Michaela Habáňová, Markéta Vašířová a Lucie Šilhánová. Influencerky budou povzbuzovat další ženy k tomu, aby se fotily na sociální sítě, přidaly hashtag #zanormalnikabinky a napsaly kdy a kde se vyfotily a jak se tam cítily. Cílem kampaně je vytvořit vlastní mapu zkušebních kabinek od nejlepších po nejhorší. Následně těm, kteří se v mapě objeví pak poskytnou case study z této kampaně.

Podle studií se až 60 % rozhodnutí zákazníka o koupi produktu uskuteční právě v kabinkách. "Uvědomujeme si, že úroveň podmínek ve zkušebních kabinkách je v porovnání se současnými globálními problémy, jako jsou například plasty zanesené oceány, zanedbatelným tématem. Pokud však v této věci můžeme udělat změnu k lepšímu, chceme této možnosti maximálně využít a každodenní nakupování lidem co nejvíce zpříjemnit. Jako agentura se kromě kreativních kampaní pro klienty snažíme prosazovat i vlastní speciální projekty, podobně jako loni deskovou hru Play!," uvedla Irena Grynyuková z World of online.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy