upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy, VCCP

Zlatopramen Radler
Hrdé nuly

Hrdé nuly
Klient Heineken Česká republika
Značka Zlatopramen Radler
Obor Alkoholické nápoje

V úterý 19. června se v Praze uprostřed Vltavy na jeden den objevil travnatý ostrov s „nulami“ plnými květů levandule. Za atrakcí v centru Prahy stojí nový Zlatopramen Radler herbal 0,0% se svou kampaní Hrdé nuly. Dvě nuly pokryté tisícovkou speciálně vyrobených dekorací v podobě květů levandule a bobulí černého rybízu dosahovaly výšky až 7 metrů a byly umístěné na pontonu znázorňujícím plovoucí ostrov plný bylinek. Celková váha samotné konstrukce převýšila 1,5 tuny a stála na pontonu vážícím celých 160 tun.

Cílem instalace bylo odstartovat letní kampaň Zlatopramenu, která představuje novinku na trhu a její přednost - 0,0 % objemu alkoholu. Díky tomu si může dovolit vybízet spotřebitele k letním radovánkám bez omezení. Novinka je dostupná ve dvou nových příchutích: citron, bezový květ a máta nebo černý rybíz a levandule.

Autorem kreativního konceptu Hrdá nula je agentura VCCP. Autorem instalace na Vltavě byla agentura Ogilvy včetně exekutivní a mediální stránky.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy