upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Comtech_Can

Člověk v tísni
Pomáháme už 25 let / Lucie Zedníčková

Klient Člověk v tísni
Značka Člověk v tísni
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Punk Film
Režisér Pavel Nosek
Creative director Petr Vlasák
Copywriter Klára Javůrková
Account manager Kateřina Klementová
Strategic Planner Petr Laštovka
Web https://25let.clovekvtisni.cz

Nezisková organizace Člověk v tísni si připomíná 25. výročí své existence. K této příležitosti vznikla kampaň, kterou tvoří televizní spot, výroční web, kniha i speciální produkty s výročním designem.

Televizní spot poběží v třicetivteřinové variantě na ČT1, v padesátivteřinové pak na Facebooku a v kinech. Reflektuje počátky Člověka v tísni a rozšíření jeho působnosti na příběhu jedné rodiny, jejímž členům není osud lidí lhostejný. Ve spotu se objevuje Lucie Zedníčková, hudba je dílem Ondřeje Anděry z WWW. Na Facebooku na spot navazuje osobní vzkaz ředitele Šimona Pánka, který nabádá ke vstupu do Klubu přátel Člověka v tísni.

Vznikla také kniha 25 rozhovorů s lidmi, kteří jsou spjatí s historií i současností Člověka v tísni.

Člověk v tísni bude k vidění také na Rohanském ostrově 24. června v rámci doprovodného programu na festivalu United Islands. Na Ostrově štědrosti čeká na návštěvníky například káva a jídlo z míst, kde Člověk v tísni pomáhá, nebo speciální pivo. Doprovodný program pak přiblíží práci celé organizace. Pro kapely, které vystoupí na United Islands, jsou navíc připravená trička s nápisem Jsem štědrý a Jsem štědrá. Ve spolupráci s Toi Toi vznikly speciálně polepené záchody, které přibližují záchody v zemích, kde organizace pomáhá.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy