Comtech_Can
Člověk v tísni
Pomáháme už 25 let / Lucie Zedníčková
- Televize
- 2905
Klient | Člověk v tísni |
---|---|
Značka | Člověk v tísni |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Punk Film |
Režisér | Pavel Nosek |
Creative director | Petr Vlasák |
Copywriter | Klára Javůrková |
Account manager | Kateřina Klementová |
Strategic Planner | Petr Laštovka |
Web | https://25let.clovekvtisni.cz |
Nezisková organizace Člověk v tísni si připomíná 25. výročí své existence. K této příležitosti vznikla kampaň, kterou tvoří televizní spot, výroční web, kniha i speciální produkty s výročním designem.
Televizní spot poběží v třicetivteřinové variantě na ČT1, v padesátivteřinové pak na Facebooku a v kinech. Reflektuje počátky Člověka v tísni a rozšíření jeho působnosti na příběhu jedné rodiny, jejímž členům není osud lidí lhostejný. Ve spotu se objevuje Lucie Zedníčková, hudba je dílem Ondřeje Anděry z WWW. Na Facebooku na spot navazuje osobní vzkaz ředitele Šimona Pánka, který nabádá ke vstupu do Klubu přátel Člověka v tísni.
Vznikla také kniha 25 rozhovorů s lidmi, kteří jsou spjatí s historií i současností Člověka v tísni.
Člověk v tísni bude k vidění také na Rohanském ostrově 24. června v rámci doprovodného programu na festivalu United Islands. Na Ostrově štědrosti čeká na návštěvníky například káva a jídlo z míst, kde Člověk v tísni pomáhá, nebo speciální pivo. Doprovodný program pak přiblíží práci celé organizace. Pro kapely, které vystoupí na United Islands, jsou navíc připravená trička s nápisem Jsem štědrý a Jsem štědrá. Ve spolupráci s Toi Toi vznikly speciálně polepené záchody, které přibližují záchody v zemích, kde organizace pomáhá.
Komentáře