Vlastní tvorba
AAApoptávka.cz
Konec předražených služeb
- Venkovní
- 2345
Klient | AAApoptávka.cz |
---|---|
Značka | AAApoptávka.cz |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
AAApoptávka.cz, provozovatel největšího poptávkového systému v České republice, spouští svoji vůbec první imageovou kampaň.
„Cílem kampaně je rozšířit povědomí o značce mezi širokou veřejnost a podpořit dominantní postavení na trhu poptávkových systémů,“ uvedl Pavel Matoušek, jednatel společnosti AAApoptávka.cz. Koncept i kreativa kampaně vznikly inhouse v oddělení centrálního marketingu mediální skupiny Mafra, do níž web od podzimu minulého roku patří.
„Kampaň poběží po dobu dvou měsíců a je rozdělena do dvou etap. V první se zaměříme na upoutání pozornosti ke značce prostřednictvím lehce provokativního ‚vizuálu‘ avizujícího konec předražených služeb. Tedy toho, co asi nejvíce trápí většinu populace při nákupu jednotlivých služeb. Ať už z hlediska ceny, nebo kvality. V druhé navážeme vizualizací nabídky konkrétních služeb,“ uvedl Aleš Pýcha, ředitel marketingu Mafry. „Součástí kampaně bylo i vytvoření nového brand claimu ,jistota dobré nabídky‘, který vystihuje vztah značky k trhu poptávajících i dodavatelů služeb.“
Mezi použitými médii bude v obou fázích outdoor, televize, rozhlas, tisk i internet včetně výkonnostní reklamy a sociálních sítí. „Kampaň bude doplněna o product placement v TV a rozhlasových pořadech zabývajících se tematikou služeb, které je možné přes server poptat, a o silné PR,“ dodala Lada Rajtrová, marketingová manažerka společnosti AAApoptávka.cz.
Komentáře