Ogilvy
AbbVie
Rozkoš z pohybu
- Online
- 1160
Klient | AbbVie |
---|---|
Značka | AbbVie |
Obor | Zdravotní péče, OTC |
Režisér | Adam Vopička |
Art director | Jan Fryč |
Creative director | Samir Hauser, Ondřej Kroupa |
Web | https://www.rozkoszpohybu.cz |
Agentura Ogilvy připravila osvětovou kampaň Rozkoš z pohybu pro společnost AbbVie. Motivuje mladé muže, ať cvičí a zajdou k lékaři s tím, že to prospěje jejich zádům. Na microsite nabízí sadu cvičení, test na typ bolesti zad nebo doporučení, k jakému specialistovi zajít. Kampaň poběží online, odstartovala 19. března na Facebooku, ústředním bodem je retro rozcvička s expertkou na bolavá záda.
Cílem komunikace je zvýšit povědomí o bolesti zad a zároveň motivovat k prevenci a včasné návštěvě lékaře. "Při tvorbě strategie jsme vycházeli z analýzy, co mladé muže do 40 let baví v online prostředí. Jednoznačně je to sport, erotika a vtipy. Zvolili jsme proto cvičení s erotickým podtextem, které ale bude vtipně a vkusně podané. K tomu nám pomohla retro stylizace," vysvětlila zvolený přístup head of social v Ogilvy Barbora Šumanská.
Kampaň poběží především v prostředí Facebooku, kde se bude opírat o sponzorované Link Ad formáty s videem z prostředí retro tělocvičny, ve kterém se vyzývavá cvičitelka Bibi snaží korigovat pohyby svých svěřenců. Za strategií kampaně stojí Jan Fryč, kreativa vznikla v tandemu Ondřej Kroupa a Samir Hauser, režie spotu se ujal Adam Vopička z Flux Films.
Komentáře