upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy PR

AbbVie
Sbírali jste céčka? Možná je máte ještě dnes

Klient AbbVie
Značka AbbVie
Obor Zdravotní péče, OTC
Web http://www.zloutenkatypuc.cz/

Na problematiku nízkého povědomí o žloutence typu C, možnosti nákazy a vhodnou prevenci se po celý březen zaměří vzdělávací kampaň Sbírali jste céčka? Možná je máte ještě dnes. Zadavatelem kampaně je biofarmaceutická společnost AbbVie, kampaň vytvořila agentura Ogilvy Public Relations. „Po pilotní fázi na podzim 2014 jsme opět vsadili na menší integrální kampaň. Kombinujeme v ní outdoor ve veřejné dopravě ve čtyřech městech s digitální podporou, inzercí na sociálních sítích i klasickým PR,“ říká Eva Šebestová, ředitelka komunikace AbbVie pro Česko a Slovensko.

S „céčkovými“ vizuály v podobě barevných řetězů z céček, evokujících sběratelskou mánii z 80. let minulého století, se cestující mohou v březnu setkat v městské hromadné dopravě v Praze, Brně, Plzni a Ostravě. Kampaň pracuje v online i offline prostředí jak s klíčovým vizuálem, tak s animovaným videem v půlminutovém i minutovém formátu. Základní platformou pro online komunikaci je microsite Žloutenka typu C.

Cílem kampaně je podle organizátorů kampaně i to, přimět lidi k tomu, aby si vzpomněli, co dělali od zmíněných 80. let, a zda v té době kromě céček plastových nepřišli i k viru žloutenky typu C. Tvůrci reklamy v této souvislosti citují studii realizovanou Fakultou vojenského zdravotnictví v roce 2015, podle níž může být v Česku  až 173.000 nakažených, kteří o své nemoci nemusí vůbec vědět.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy