upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

EverWhere

Absolut
Absolut Colours

Absolut Colours
Klient Jan Becher – Pernod Ricard
Značka Absolut
Obor Alkoholické nápoje

V rámci letošního ročníku festivalu Colours of Ostrava přivezla vodka Absolut zrcadlovou instalaci Absolut Colours ve tvaru své ikonické lahve. Osmimetrová konstrukce proměnila klasický festivalový bar v samostatnou performance. Zrcadlo o velikosti 10 x 6 metrů bylo totiž díky krovové konstrukci nakloněné tak, aby se v něm promítalo to, co se děje na zemi. O návrh a kompletní realizaci zóny se postarala pražská agentura EverWhere, která na projektu spolupracovala s architektem Markem Benešem

Podobná zrcadlová instalace u nás vznikla poprvé. "Cílem bylo prezentovat značku Absolut jako dominantu, viditelnou už z dálky a jako neodmyslitelnou součást zábavy a párty, spojené se skvělou hudbou a absolutně vyladěnými drinky," říká Dagmar Rychterová, brand manažerka. Během celého festivalu Absolut zóna přilákala tisíce lidí. Zásah kampaně skrze sociální sítě a influencery si vzala na starosti agentura Bubble.

"Nechtěli jsme postavit klasický stan, ale vytvořit opravdový venkovní meeting point letošních Colours of Ostrava. Místo, kde si lidé nejen objednají drink, ale zároveň se stanou i součástí zajímavého kolektivního zážitku, kdy jsou návštěvníci přímou součástí ohromné lahve. Lidé navíc mohli díky zrcadlení už z desítek metrů od zóny vidět, co se v Absolut Colours děje. Byl to vlastně takový zrcadlový živý přenos, který zároveň sloužil jako originální lákadlo pro návštěvníky," říká architekt Marek Beneš. "Jako středobod zrcadlení sloužil šestimetrový výřez lahve vodky, který byl díky odrazu v zrcadle vidět desítky metrů daleko od zóny," doplnil. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy