Bistro
Adidas
Here to Create
- Venkovní
- 2221
Klient | Adidas |
---|---|
Mediální agentura | Carat Czech Republic |
Značka | Adidas |
Obor | Oblečení, móda |
V rámci kampaně Here To Create pro výrobce obuvi Adidas se agentura Bistro postarala o koncept, realizaci a rozmístění po Praze série interaktivních instalací, jejichž cílem je oslovit a zapojit především ženské publikum. Bistro spolupracuje se značkou Adidas od loňského roku 2016 a vedle správy oficiálního instagramového účtu a nově také profilů na Facebooku se podílí především na vytváření kreativních konceptů na podporu lokálních kampaní značky.
Zmíněná série interaktivních instalací v rámci současné globální kampaně spočívá ve snaze dostat do sportu víc kreativity a oživit vnímání tréninků coby rutinní dřiny - v duchu této idey Bistro vytvořilo dva koncepty interaktivních instalací, které jsou s ohledem na cílovou skupinu rozmístěny po frekventovaných místech v Praze.
Zapojit vlastní kreativitu při vytváření netradičních tréninkových póz a výsledek nasdílet na sociální sítě mohou ženy do čtvrtka 27. dubna třeba v obchodním centru Palladium, fitness centrech Euforie, Kotva, Jóga Letná nebo Bitevní pole. Instalace byla umístěna také v rámci Prague Design Weeku. Do kampaně agentura ve spolupráci s Aki Votrubovou zapojila influencerky spojené se značkou Adidas, jsou jimi Michaela Štoudková, Anna Šulcová, Dominika Lukášová, Tereza Červenková a Tereza Menclová.
Aktivace uživatele probíhala pomocí dvou konceptů.
Koncept Power to Create je rozmístěn na třech místech v Praze, jimiž jsou obchodní centrum Palladium, sportoviště Bitevní pole a Prague Design Week. Koncept spočívá v myšlence, že pomocí Adidas a kreativy lze překonat vlastní limity. Instalace je založená na optickém klamu, kdy se všechny rekvizity umístily do instalace o 90 stupňů doprava na boční straně boxu. Uživatel se zavěsí na tyči a poté se fotografie v telefonu otočí o 90 stupňů a vytvoří efekt "lidské vlajky". Pomocí instalace se promuje nový model dámské boty Ultra Boost X.
Koncept Your Way je umístěn po sportovištích v Praze a je založen na myšlence, že trénink není pouze těžká dřina, ale lze využít vlastní kreativitu pro to, aby byl zároveň i zábavou. Polepy na zeď vyzývají návštěvníky sportovišť, aby zapojili svou kreativitu a vytvořili originální lidské obrazy, nafotili se a postli na sociální sítě s hashtagy #heretocreate a #adidsacz.
Komentáře