upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

BeefBrothers

Aegon
Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok

Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok
Klient Aegon
Značka Aegon
Obor Finanční služby
Web http://www.aegon.cz/fit

Pojišťovna Aegon spustila v červnu kampaň na podporu programu Aegon Fit, který má motivovat k pohybu a ke zdravému životnímu stylu. Kampaně nese slogan Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok, jejím cílem je především zvýšit povědomí o programu.

„Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je outdoorová reklama na schodech pražského metra. Je umístěna ve čtyřech stanicích – Vyšehrad, Florenc, Muzeum a Chodov. Upozorňuje na fyzické výhody chození po schodech a zdůrazňuje, že každý i zdánlivě rutinní pohyb má smysl,“ vysvětluje Martin Turek, marketingový ředitel pojišťovny.  

V rámci aktivit je také realizována speciální výzva v aplikaci Endomondo nazvaná Challenge Aegon Fit. Navazuje na sérii výzev, kterých se účastnilo průměrně sto běžců. Výherci červnové výzvy získali běžecký workshop s Milošem Škorpilem a dárky od společnosti Odlo.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy