BeefBrothers
Aegon
Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok
- Venkovní
- 862
Klient | Aegon |
---|---|
Značka | Aegon |
Obor | Finanční služby |
Web | http://www.aegon.cz/fit |
Pojišťovna Aegon spustila v červnu kampaň na podporu programu Aegon Fit, který má motivovat k pohybu a ke zdravému životnímu stylu. Kampaně nese slogan Chytřejší pojištění pro ty, kdo nejsou líní na krok, jejím cílem je především zvýšit povědomí o programu.
„Nejvýraznějším prvkem celé kampaně je outdoorová reklama na schodech pražského metra. Je umístěna ve čtyřech stanicích – Vyšehrad, Florenc, Muzeum a Chodov. Upozorňuje na fyzické výhody chození po schodech a zdůrazňuje, že každý i zdánlivě rutinní pohyb má smysl,“ vysvětluje Martin Turek, marketingový ředitel pojišťovny.
V rámci aktivit je také realizována speciální výzva v aplikaci Endomondo nazvaná Challenge Aegon Fit. Navazuje na sérii výzev, kterých se účastnilo průměrně sto běžců. Výherci červnové výzvy získali běžecký workshop s Milošem Škorpilem a dárky od společnosti Odlo.
Komentáře