upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Agrofert
Holé zadky

Klient Agrofert
Značka Agrofert
Obor Firemní komunikace a sponzorství
Produkce Kouzelná animace
Web http://www.holezadky.cz/

Skupina Agrofert Andreje Babiše spustila coby jeden z oficiálních sponzorů Českého olympijského týmu v polovině července olympijskou kampaň, jejíž kreativní koncept pracuje s leitmotivem Agrofert nenechá české sportovce s holým zadkem. Koncept vymysleli studenti marketingu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně Adriána Nezvalová a Jan Pavliš. Kampaň poběží déle než měsíc.

„Chtěli jsme o našem partnerství dát víc vědět, ale ne formou patetické kampaně, jakých se před olympijskými hrami vždy vyrojí celá řada. Pomocí soutěže jsme hledali vtip a hravost a nakonec jsme jako nejlepší vybrali návrh studentů,“ tvrdí ředitelka divize komunikace Agrofertu Kateřina Kuchařová.

Kampaň měla „předpremiéru“ ve čtvrtek 14. července na festivalu Colours of Ostrava. Jejím jádrem jsou dva dvacetivteřinové spoty se sportovci, kteří se ocitnou na sportovišti nazí. Nakonec se však ukáže, že jde jen o pouhý sen.

„Téma je jasné – díky naší podpoře nejedou čeští sportovci do Ria lidově řečeno s holým zadkem. V jednoduchosti je síla, takže když nám studenti poprvé prezentovali svůj nápad, měli jsme téměř hned jasno, že tuto kampaň chceme realizovat. Po schválení konceptu ze strany Českého olympijského výboru jsme se zlínskou univerzitou spolupracovali i na natáčení spotů. Studentská produkční společnost Kouzelná animace do natáčení zapojila mimo jiné budoucí režiséry, animátory, produkční a další," prohlašuje Kuchařová.

Kampaň má svoji microsite Holé zadky, profil na Instagramu a pracuje s hashtagem #holezadky. Potrvá do 21. srpna 2016 a poběží primárně online (YouTube, české zpravodajské, zábavní a videokanály), okrajově i v out-of-home médiích. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy