upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Agrofert
Spočítáno

Spočítáno
Klient Agrofert
Značka Agrofert
Obor Různé
Web http://www.agrofert.cz/spocitano

Koncern Agrofert současného ministra financí a šéfa hnutí ANO Andreje Babiše spustila 1. března po celém Česku rozsáhlou marketingovou kampaň s názvem Spočítáno. "Kampaň je reakcí na neustálé politické útoky na naši firmu. Často se objevují nepravdivé informace o tom, jak Agrofert vydělává na státních dotacích. Opak je přitom pravdou. Agrofert dává v České republice práci 28 tisícům lidí. Na dani z příjmu a na zdravotním a sociálním pojištění odvedeném za zaměstnance platíme mnohem víc, než od státu dostáváme na dotacích. Agrofert za posledních 10 let takto odvedl státu více než 22 miliard korun, což je přibližně desetkrát víc, než obdržel od státu na dotacích. Navíc je nutné zdůraznit, že dotace neznamenají zisk, ale jen částečné uhrazení investičních nákladů. V kampani jsme také chtěli upozornit, že prostřednictvím naší Nadace Agrofert věnujeme nezanedbatelné finanční prostředky i na dobročinné účely," prohlásil mluvčí firma Karel Hanzelka.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy