Ogilvy & Mather
Air Bank
Dva světy
- Televize
- 3831
Klient | Air Bank |
---|---|
Mediální agentura | OMD, NeoOgilvy |
Značka | Air Bank |
Obor | Finanční služby |
Air Bank spustila dva nové televizní spoty, v nichž upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.
V prvním spotu nazvaném Komu tím pomůžete se Air Bank vůbec poprvé věnuje své nové službě Převod hypotéky, kterou představila v loňském roce. „Přibližně 60 % lidí si podle průzkumů chtělo někdy v průběhu fixace zkrátit hypotéku mimořádnou splátkou. Kvůli vysokým poplatkům a sankcím to ale udělal jen jeden člověk z deseti. Každý rok, o který si klient svou hypotéku zkrátí, přitom znamená desítky i stovky tisíc ušetřených korun,“ tvrdí Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank. Ve druhém spotu nazvaném Samec propaguje Air Bank převod spotřebitelské půjčky, kterým podle ní ušetří klienti v průměru 29 tisíc korun.
Air Bank tak i letos pokračuje v kampani Dvou světů, kterou stejně jako loni doplňuje některými novými prvky. V prvním spotu se například konkurenční bankéř sám chopí závěrečné řeči, v druhém spotu vystupuje v převleku. Air Bank dlouhodobě spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a NeoOgilvy.
Komentáře