Ogilvy & Mather
Air Bank
Hromada & Nevidím rozdíl
- Televize
- 916
Klient | Air Bank |
---|---|
Mediální agentura | Medea, NeoOgilvy |
Značka | Air Bank |
Obor | Finanční služby |
Banka Air Bank spustila 25. května dva nové televizní spoty s názvy Hromada a Nevidím rozdíl. V nich se zaměřuje na běžný účet a půjčku s nízkými měsíčními splátkami. Kromě televizních spotů kampaň probíhá i online (např. na Facebooku). V oblasti kreativity banka spolupracuje s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje Médea a NeoOgilvy.
První spot s pracovním názvem Hromada propaguje běžný účet, který banka klientovi navíc úročí. "Češi dnes mají na svých běžných účtech už bilion korun, a to přestože tyto účty nejsou obvykle téměř vůbec úročené a peníze na nich jen tak leží. Air Bank svým klientům úročí nejen spořicí, ale právě i běžný účet, stačí jednoduše platit kartou," uvedl Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.
Spot Nevidím rozdíl představuje půjčku s nízkými měsíčními splátkami.
Komentáře