upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Air Bank
Hromada & Nevidím rozdíl

Klient Air Bank
Mediální agentura Médea, NeoOgilvy
Značka Air Bank
Obor Finanční služby

Banka Air Bank spustila 25. května dva nové televizní spoty s názvy Hromada a Nevidím rozdíl. V nich se zaměřuje na běžný účet a půjčku s nízkými měsíčními splátkami. Kromě televizních spotů kampaň probíhá i online (např. na Facebooku). V oblasti kreativity banka spolupracuje s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje Médea a NeoOgilvy.

První spot s pracovním názvem Hromada propaguje běžný účet, který banka klientovi navíc úročí. "Češi dnes mají na svých běžných účtech už bilion korun, a to přestože tyto účty nejsou obvykle téměř vůbec úročené a peníze na nich jen tak leží. Air Bank svým klientům úročí nejen spořicí, ale právě i běžný účet, stačí jednoduše platit kartou," uvedl Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.

Spot Nevidím rozdíl představuje půjčku s nízkými měsíčními splátkami.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy