Ogilvy & Mather
Air Bank
My vás nelákáme na OD
- Televize
- 2304
Klient | Air Bank |
---|---|
Mediální agentura | OMD |
Značka | Air Bank |
Obor | Finanční služby |
Co znamená slovo "od" v sousloví bankovních nabídek "půjčky od"? "Občas dáme, ochutnávka drobečků, oblbnutý divák, ale především Opravdu draze." To tvrdí další televizní kampaň Air Bank, konkrétně nový televizní spot s názvem My vás nelákáme na OD, jímž banka podle svých zástupců varuje před lákavými nabídkami půjček s nízkým úrokem „od“. Kampaň kreativně připravil Green Team agentury Ogilvy & Mather, plánování a nákup médií měla na starost mediální agentura OMD.
"Na inzerované nízké sazby totiž obvykle dosáhne jen zlomek klientů. Ostatní klienti dostanou při žádosti o půjčku sazbu často i mnohem vyšší. Tyto vyšší sazby ale ve svých reklamách téměř žádná banka neuvádí," prohlašuje mluvčí Air Bank Vladimír Komjati.
Air Bank proto podle něj už před třemi lety zavedla garantovanou jednotnou sazbu 9,9 % pro ty, kdo splácí včas, a loni na podzim z ní udělala maximální sazbu „do“. Někteří klienti tedy mohou získat sazbu ještě nižší, například 8,9 %, 7,9 % nebo 6,9 %. Maximální sazba „do“ platí u Air Bank podle jejích zástupců i při refinancování nebo konsolidaci existujících půjček. Na převod půjčky k Air Bank upozorňuje v televizi aktuálně také reklama Samec.
Komentáře