Werk.Camp
Air Bank
Pořád jiná
- Televize
- 1198
Klient | Air Bank |
---|---|
Mediální agentura | Medea, NEO@Ogilvy |
Značka | Air Bank |
Obor | Finanční služby |
Air Bank v rámci inovované kampaně Pořád jiná, která si klade za cíl přiblížit pozitivní zákaznickou zkušenost klientů, natočila několik televizních spotů, které postupně odvysílá. Pracovala na nich s agenturou Werk.Camp, s níž dělá v mezidobí od ukončení spolupráce s Ogilvy do nalezení nové agentury v tendru. Nový koncept kampaně banka promítne také v online reklamě.
"Našim dvěma bankéřům jsme umožnili, aby si nejen v jistém smyslu prohodili role, ale také jsme je poprvé vyslali mimo jejich pracovní prostředí. Nově se tak setkávají na neutrální půdě, venku na lavičce, a vzájemně si vyměňují zkušenosti a poznatky, které získali ve druhé bance," uvedla Lenka Rosolová, vedoucí marketingové komunikace Air Bank.
V úvodním spotu kampaně, který v televizi běží od 1. března, se oba bankéři rozhodli, že si vyzkouší, jaké je být klientem té druhé banky. V dalších spotech, které běží od pondělí 12. března, pak budou své nově získané zážitky a zkušenosti sdílet spolu navzájem a také s televizními diváky.
Komentáře